tirsdag den 5. maj 2009

Typisk..

Selvfølgelig går det galt, de dage hvor man har aller mest travlt..

Efter et lille nat besøg på toilettet, snublede jeg og slog hovedet direkte ned i et bord.. Jeg må have været temmelig træt, jeg gik ihvertfald bare ind og sov videre..
Senere på natten vågnede jeg ved at jeg skulle ud og kaste op.. Det samme skete om morgenen..
Jeg kørte på arbejde, men kunne da godt mærke at jeg fik det temmelig dårligt...
Efter endnu et par toilet besøg måtte jeg jo så afsted til skadestuen..
2½ times venten og ja tak.. En hjernerystelse..

Havde det nu været i en ganske almindelig uge, ville beskeden om at ligge stille i en uge, da blive glædelig modtaget..
Men nu er det bare sådan at jeg er langt bagud med min scrapbog til min lillesøster (Og den skal afleveres fredag morgen til hendes konfirmation!!)
Jeg har endnu ikke fået skrevet og handlet ind til den tale jeg vil holde for hende..
Jeg kan ikke engang printe noget ud, da printeren meget belejligt har valgt at strejke..
Tøjet til konfirmationen ligger stadig i vasketøjsbunken...
Jeg får mit klaver idag, hvilket vil sige at jeg skal have tømt en kæmpe kommode og flyttet kaninen Viggo.. + at der lige trænger til at støvsugning inden de stærke mænd kommer..

Og hvad kan jeg? Ligge stille på min sofa.. Og hvile hovedet, som lægen så pænt beordrede mig til..!

Undskyld dette sure indlæg.. Men for ¤&%"("#)! da osse!

1 kommentar:

  1. Nej hvor er det bare synd... føler helt med dig.. håber du er lidt i bedring i dag... og kan nyde synet af klaveret trods alt... man kan vel altid komme til at ramme en tangent, når man går forbi det :o)

    Og kan man ikke scrappe med en hjernerystelse..?!? jeg tror jeg ville studere mit tilbehør og billeder, læne hovedet tilbage og forestille mig siden jeg skulle kreere, og så ville jeg nok snige mig til, i smug, at lægge elementerne lidt op osv.... man kan jo hvile hovedet ind imellem. Og til sidst, kan man jo komme til at få fingene i limen, og få sat elementerne permanent...og hvile hovedet ind i mellem - og vupti, så har man hvilet hovedet og samtidigt scrappet lidt (i smug!) :o)

    Håber du skriver igen, og lader høre hvordan det går :o)

    SvarSlet