mandag den 11. maj 2009

Et langt indlæg!

Så fik vi den store dag overstået.. Og hvor var det en dejlig dag!
Min søster lignede en hel million, og jeg var frygtelig stolt af hende!

Talen jeg havde forberedt til hende, var en stor succes! Gæsterne grinede og Sarah blev flov.. Blev heldigvis hurtig tilgivet ;)







Og så lige til kortet fra Henrik og jeg.. Jeg undskylder det skæve foto, men uanset hvordan jeg vendte foto´et, kom det sådan ud!


Hele dagen var simpelthen så dejlig.. Præsten var super god, og var virkelig "nede med de unge".. Der blev både sagt "let røven" og "hold nu kæft" fra ham.. Og i talen havde han taget udgangspunkt fra Ringenes Herre..
Det var også dejligt at se hele familien igen.. Efter familiens samlingspunkter -Min bedstemor og bedstefar- døde forrige år, er det ikke så tit vi ses mere...
Og selv om det hele var en dejlig dag, og hun fik en masse gaver og en hulans masse penge.. Så var det vist da Asian Sensation fra TV, spillede basket ball ude i gården..
Sarah turde ikke gå ud til dem, så det var godt der var en modig storesøster ;)
Der blev både taget foto´s og udgivet autografer ;)
Nå, sikke et indlæg det blev til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar