mandag den 4. maj 2009

Nå.. Så måtte jeg jo overgive mig, til dette elektroniske univers! Nu har jeg ellers så længe siddet trygt og godt og bare kigget på alle de andres blogge..

Men nu skulle det være.. Jeg har langt om længe fundet ud af hvordan man fik billederne fra mit kamera og til computeren, så der var ikke flere undskyldninger!

Lidt om mig.. Jeg hedder Maria Sund (+ et langt Ch-navn) er 23 år, oprindeligt fra Århus egnen, men flyttede til Fyn sidste år.. Måtte flytte pga kærligheden.. Mødte Henrik i feb. sidste år, og den 28/6 i år, kan vi så fejre 1 års bryllupsdag!
Jeg er snart færdig som sosu-hjælper, nærmere 21 aug i år! Yeah!

Jeg vil mest af alt, bruge denne blog, til at vise billeder og skrive om det jeg går og sysler med..
Scrapbooking, kortmageri, strik og ja.. You name it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar