onsdag den 6. maj 2009

Yeeah!

Så kom mit klaver endelig! Og hold da op hvor har vi en lille stue!
Det er kæmpe stort, i rigtig flot træ, og med udskæringer og lysestager.. Simpelthen så flot!
Vil forsøge at lægge et billed ind senere..

Hovedet har det okay, lidt ondt i den mega bule jeg fik lavet, og ellers bare lidt ør..
Jeg havde jo sådan en hjernerystelse-brochure med hjem, som manden læste.. Og jeg skal love for at han har taget det med, at man skal vækkes om natten!
Er helt rundt på gulvet over at blive rusket i (på den ikke-sjove måde!) og vækket så mange gange!

Har dog fået lavet en smule til Sarahs konfirmation..
Kan jo heldigvis godt løfte sløret, da hun endnu ikke kender til denne side..

Har jo planlagt at holde en tale for hende, og jeg har altid drillet hende med at jeg vil gøre noget pinligt for hende.. Og det vil jeg da selvfølgelig ;)

Jeg vil dog ikke sige noget pinligt, jeg vil bare rejse mig, fortælle hvor stolt jeg er af hende osv, og så vil jeg fortælle at jeg har lavet en lille kuffert til hende, så hun er beredt til det teenage-liv hun går ind i..
Der er fx farvestrålende kondomer, et par g-stengs trusser.. Og nogle rigtig fine visit kort min mor har lavet, hvor der på den ene side er et foto af Sarah, med teksten
Hik, Jeg hedder Sarah
Jeg, hik, kør mig venligst til
(Adresse)
Dyt 2 gange og læs mig af, så
kommer min far og betaler, hik
Og på bagsiden er der så telefonnumre til diverse taxaselskaber i århus!
Det skal nok blive godt!
Idag blev jeg færdig med at skrive navne på bordkortene.. Sikke et arbejde det har været.. 70 stks...
Nå. må hellere få scrappet lidt.. Tror jeg vil bruge den metode som Engel beskrev i kommentaren ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar