torsdag den 14. maj 2009

Her er hvad jeg har fået min aften til at gå med...
Er blevet lidt vild med at sy på mine projekter! Det har jeg gjort på et LO, jeg endnu ikke kan vise her.. Og så på dette kort, hvor jeg har brugt resterne fra LO´et..
Glemte at tage billedet før jeg kom det i cellofanposen, så undskylder lige den ringe kvalitet..

Jeg lavede disse sommerfugle kort for flere uger siden.. Men har aldrig fået gjort dem helt færdige.. Det fik jeg så gjort idag..




Lige et par af kortene lidt tættere på...


Nu tror jeg, jeg vil finde drømmeland.. Synes det har været en temmelig lang aften ;)
Tak til jer, der kiggede forbi!


7 kommentarer:

  1. Tak for de søde kommentarer på min blog!
    Hvor er det et fint kort også selv om det er i pose:0) Og sommerfuglene er da rigtig flotte og lige klar til at sætte på fine kort.

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. Hej igen - har lige en del om ørerne i den kommende uge - men husk at jeg skal bruge din adresse til når jeg har noget klar til at sende. =0) hilsen Charlie og du er da bestemt velkommen - det har været rigtig hyggeligt.

    SvarSlet
  3. De er da alt for søde de sommerfugle-kort! Og flot tillykke-kort - god farvelægning af motivet :o)

    SvarSlet
  4. De er så cute de sommerfugle :) Smukt tillykke kort.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Det er nogle rigtig flotte kort - jeg er vild med sommerfugle... God ide´med at kortene er runde - lidt anderledes end at de altid skal være firkantede.. :o)
    Undskyld jeg først får svaret nu ang. de blomster jeg havde brugt på kortene i det forrige indlæg..
    Det er blomster fra Prima press n tals og de er købt hos unik scrap...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  6. Sikke et skønt kort - cellofanpose eller ej :o)... og hvor er de bare skønne dine sommerfugle...Dejligt at være forbi din blog, og se at der er sket en masse :o)

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare skønne dine sommerfugle.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet