onsdag den 13. maj 2009

En tur ved vandet

Vil lige starte med at vise det nyeste kort.. Det er til en god ven af min mor, der har fødselsdag imorgen..
Alt papiret købte jeg igår i Multiscrap.. Hvor kan man da bruge mange timer derinde!
Og pyh ha, hvor var det heldigt at det var igår jeg var derinde! Banken har &#(!)/!=" spærret mit kort idag! Heldigvis løser det hele sig her den 15 når jeg får løn igen..!
Selvfølgelig opdagede jeg først at det var spærret da jeg skulle betale mine varer i Netto! Piiinligt!

Jeg tog Berta med til stranden idag.. Tror vi begge havde brug for lidt luft + at den nye freesbie skulle luftes..
Nu er det jo sådan at jeg er en bypige! Jeg kommer fra Århus, og er på mystisk vis endt her på landet..
Men på sådan en smuk dag, som det har været her til formiddag.. Kan jeg egentlig godt leve med at bo, et spytkast fra Dalbybugten...




Lige et billed af mit lille nips!
Glad og tilfreds efter en times løben frem og tilbage efter en freesbie... Kommer aldrig til at forstå hundes tankegang (!!)






Imorgen starter hverdagen igen.. Har været syg fra praktikken i lidt over en uge nu.. Hvis ikke lige at det var fordi, jeg skal så pokkers tidligt op om morgenen.. Så ville jeg nu glæde mig til at komme igang igen ;)
Kan I have en rigtig dejlig dag!
Og læg nu da en lille kommentar, når I alligevel er herinde! -Det er jo så hyggeligt!



1 kommentar:

  1. LÆKKERT KORT - er vild med den skrift ??
    og super dejlige forårsbillder

    SvarSlet